چشم به راه
چشم به راه
خدا جون ممنون که به منم یه فرشته دادی ازت میخوام خودت نگهدار فرشته ام باشی

سلام عزیزکم سام شیطون مامان که یه ساله منو منتظر گذاشتی

امروز با خودم فکر میکردم بهتره برات یه وبلاگ باز کنم شاید بدونی که خیلی خیلی بهت نیاز دارم

و شاید اینجوری بیای

امروز 21پری هست این روزا همش دارم به تو فکر میکنم

مامانی تو رو خدا این ماه بیا پیشم

میدوی اکه این ماه نیای میشه 1 سال که مامان منتظرته

اره عزیزم 2 بهمن پارسال اقدام کردم واسه رسیدن به تو

ولی

تو خیلی شیطون تر از اون بودی که بیای پیشم الان یه ساله کار من شده گریه  و زاری

ماما ن 10 روز دیگه وقت دارم بیا پیشم گل مننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

آرام تر سکوت کن
ساعت16:33---20 بهمن 1389
سلام

وبلاگ خوبي داري

مطالب هم خوندم جالب بود



به وب من هم سر بزنيد و مطالبش را بخون تا بدوني چه دردي مي کشم

مرهم دردم شويد با پيشنهادي نظري ...

اگه دوست داشتيد عضو شو

منتظر حضور سبزت هستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهچهار شنبه 20 بهمن 1389برچسب:, توسط ارتیمیس
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.